sobota, stycznia 19, 2013

Od Maryline


 - Cześć Ishtar! 
 - Witaj Maryline. Czegoś Ci potrzeba?
 - Nie, właściie ja tylko... tak sobie przechodziłam.
  - Acha...
 - A może wiesz gdzie jest Haru?
 - Przy wodopoju...
 - Ach, dzięki. - i poszłam do tego wilka. Haru. Wygląda na fajnego.
 - Kim jesteś? - zapytał gdy podeszłam
 - Ja jestem Maryline.
 - Och.. a ja Haru... Może mi powiesz coś o sobie, np. jak się znalazłaś w tej watasze?
 - Ale... No dobrze, u nas w watasze pojawił się fenix. wiesz że on płonie. To piękne zwierze ale podpalił jakieś drzewo swoim długim ogonem. Potem poszła cała reszta. Tylko ja uciekłam... Myślę że wroga wataha go wysłała go po to, by nas zniszczył. Potem tak wędrowałam szukając domu i Rayan i Ishtar mnie przyjęli do watahy. Taka sobie historia. Nie mam tu jeszcze przyjaciół... Chciałbyś być moim przyjacielem? - uśmiechnęłam się
 <Haru, zaprzyjaźnimy się?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.