wtorek, stycznia 22, 2013

Od Hatsuko


- No mogę pójść. Czemu by nie. – Powiedziałam z entuzjazmem. 
- Cieszysz się z zaproszenia? 
- No jasne! Już myślałam że nikt mnie nie zaprosi..  Ale to zrobiłeś TY. 
- No na szczęście byłem pierwszy. 
- He He He.. A co to jakieś wyścigi? 
- Nie tylko np. Thera musi wybrać pomiędzy Blackiem a Sou.. 
- To ma mała pecha. 
- A u mnie jest zasada kto pierwszy ten lepszy czyli ty jesteś ten lepszy.. – Pocałowałam go w policzek i poszłam nad wodospad. 

<Blue chcesz coś dodać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.