wtorek, stycznia 22, 2013

Od Sou CD Thera"Którego wybrać? 2/4"

[...]Chciałem ją pocałować ale odsunęła głowę i odeszła - Nie Sou... - powiedziała cicho - Nie...
- Czemu?ah...! - westhnąłem cicho.. - Od kąd Cię ujrzałem... Śnisz mi się po nocach...myślę w Ciąż o Tobie!Thera ja Cię Kocham... - przysunąłem się do wadery!Naprawdę! Ja Cię kocham - Thera chciała coś powiedzieć ale chyba zmieniła zdanie... - Thera proszę..powiedz coś... - ogarnął mnie żal i cierpienie...ona mnie nie chce po prostu...
- Ja... - odezwała się po chwili cicho - Ja...ja nie mogę...teraz o tym myśleć!- wykrzyknęła ze smutkiem w głosie... - podeszłem do i usiadłem koło niej. Ona spojrzała się na mnie zapłakanymi oczami... 
- Thera..Thera nie płacz...proszę - i przytuliłem waderę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.