sobota, stycznia 19, 2013

Od Saru CD Criss

haa mój plan sie powiódł! Wiem że jestem nowa ale znam Criss'a od szczeniaka. Był moim najlepszym przyjacielem...ale to zrodziło sie w coś więcej! Zniknął na trzy lata tak bez słowa...po trzech latach wrócił i flirtował ze mną!bylismy para ale nie oficjalnie...buziaki...całusy...słodkie słowa....ale to się skończyło jak przyprowadził do mnie swoją narzyczoną!Rozumiecie ! ?! Narzyczoną!!! Nie rozumiałam tego..a było  tak idealnie!!!!!!! chciałam się odegrać! Bo ta jego narzyczona to była moja najlepsza przyjaciółka!
- i co?jak sie czujesz oprócz kręcenia w głowie?
- a takie uczucie mnie wypełnia..kochanie... - haha! znowu jesteśmy nieoficjalną parą! to działa 4 dni! ah!To musze ja jak najszybciej sprowadzić! - Criss!
- tak miłości ma?
- pisz lilst do twojej narzyczonej!
- hmm?Co mam pisać koteczku?
- y!ym! "Droga Roksano!To ja twój Criss...zapraszam Cię na romantyczną kolacje za cztery dni!i podpisz Criss twój na zawsze" 
- już!
- buhahahahah!!!kocham być taka niedobra!wiesz?- ale on tylko patrzył głupio - chodźmy do mnie...musimy powspominać
- dobrze koteczku!  -  i dał mi buziaka w usta


<było cudownie!Ale wam nie powiem hahahaha....Dowiecie się w swoim czasie!>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.