środa, stycznia 16, 2013

Od Haru CD Hatsuko

Chciała żebym opowiedział jej coś o sobie.
- a więc...pochodzę z watahy Cienia która już nie istnieje. Rozsypała się przez wojnę...Byłem sam z rodzicami..byłem dorosły ale rodzice to wszystko co miałem... moi rodzice założyli stado ale urodziła im się córka... która była ważneijsza! a ja zakochałem się w waderze z plemienia czarnego bezu który  był naszym wrogiem!rodzice dowiedzieli sie o tym i mnie wygnali - powiedziałem ze smutkiem - wędrowałem z rok zanim trafiłem na watahę bękitnego wodospadu. a ty opowiesz o sobie?
<Hatsuko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.