wtorek, stycznia 22, 2013

Od Blue"zaproszenie"

- Wracałem z warty... - odpowiedziałem obojętnie bo zauważyłem że z lasu wybiega zapłakana Thera -  a młodej co jest?
- a musi wybrać pomiędzy Sou i Blac'kiem bo wiesz jest bal , a obaj ją zaprosili...
- Oj biedactwo... - pomyślałem że jak jest bal to moge zaprosić Hatsuko jak już jej nikt nie zaprosił!
- No...- odpowiedziała patrząc na zapłąkaną There biegnącą w strone swojej nory.
- Chcesz iść ze mną na bla?- zapytałem prosto z mostu
- Co!? Powtórz bo nie dosłyszałam
- Czy chcesz iść ze mną Hatsuko na bal? - zapyatałem grzecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.