poniedziałek, stycznia 21, 2013

Od Blue CD Hatsuko

- Pewnie...
- No to ruszamy! - i pobiegła
- ejj! Czekaj! - pobiegłem za nią
- haha! Nie dogonisz mnie!
- a założysz się?! - i zacząłem szybciej biec![...] skoczyłem żeby ją złapać - ha! Mam cię! - i zaczęliśmy się turlać... 
- ał - powiedzieliśmy równo..
- hehe... - uśmiechnąłem się do niej...Wstaliśmy..a ja przybliżyłem się do niej...Zobaczyłem w jej oczach iskierki...uśmiechnąłem się do niej...nasze usta zbliżyły się do siebie...pocałowałem ją...po chwili odepchnęła mnie 
- czy coś nie tak?

< czy coś nie tak Hatsuko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.