piątek, stycznia 18, 2013

Od Rayan'a CD Ishtar

- Nie!
- Co powiedziałeś?!
- Nie! Znam rodziców Hatsuko,a raczej znałem... - i nie zdążyłem dokończyć
- Znałeś moich rodziców? - wtrąciła się Hatsuko
- Tak.ale pogadamy o tym później...Wszystkie wilki mogą się rozejść!
- Ale czemu wybrałeś Hatsuko?a nie innego wilka?
- np. Haru? - wtrąciłem się w jej słowa
- Taaak...np. Haru... - przewraca oczami - Czemu wybrałeś Hatsuko
- Ale innym to nie przeszkadza!
- Czemu ją wybrałeś do [Cenzura]!?!
- Bo jej ufam!
- A czy mogą być 2 Bethy
- Nie!
- Czemu!?
- Bo tylko jakby byli razem to tak! Ale jak inaczej to nie!
- Ta!!!!!
- Ishtar! Uspokój się!
- Dobrze!
- Uspokój się!
- Jestem spokojna!
- Pogadamy jak wrócisz do domu - i spojrzałem na Haru - a z Tobą pogadam jutro - spojrzałem się  gniewem w oczach a on podkulił uszy...
- Chodź Hatsuko. Teraz nie mam siły Ci pokazywać wszystkiego ale po proszę jakiegoś wilka
- Dobrze - powiedziała cicho...

<i się wkurzyłem...Chce ktoś coś dodać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.