sobota, stycznia 19, 2013

Od Seitti CD Tivani


Szedłem sobie do wodopoju. Wyczuwałem jakiegoś wilka. Podeszłem do wody...nikogo nie było przy wodopoju. Zacząłem pić. Po chwili coś mnie złapało i wciągnęło do wody!
- aaaa! - wynurzyłem się szybko i złapałem głęboki oddech! - aa! - wrzasnąłem! - mogłaś mnie mnie zabić!
- o przepraszam
- nie...dobrze...co chciałaś? - mówiłem to wychodząc z ciepłej wody
- Chciałam się zapoznać...Jestem Tivani a ty? - o wilk który chce się zapoznać.fajnie
- Ja jestem Seitti. Nowy
- o Seitti? Był taki w watasze.
- hah... podobny do mnie?
- Nie... - odpowiedziała arogandzko
- aha
\- ale nie w tej
- fajnie wiedzieć
- Widzę że jesteś w Egiptu
- no jestem
- więc jesteś wilkiem... - przerwała...nie wiedziałem  o co jej chodzi
- wilkiem?
- ahhgrrr... dokończ!
- aaa..jestem wilkiem Nocy
- aa...a myślałam że pisaku albo ziemi
- no nie...widać że nie...
- jakie masz moce?
- nie opanowałwm wszystkich
- ale jakie masz!?!
- Widzienie w ciemnościach,jestem bardzo szybki i czasami miewam wizje...ale czasami...nie opanowałem tych mocy jeszcze 
- ahhh....idziesz sie ze mną wypluskać?
- tak! - i poszliśmy...było fajnie...bawiliśmy się jak małe dzieci..
- o...musze już iść - powiedziała Tivani
- Spoko
- Do zabaczenia! - pozegnała się ze mną
- Cześć!


<Może chcesz Tivani opowiedzieć swoją wersje wydarzeń?Ale jak nie chcesz to spx>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.