niedziela, stycznia 13, 2013

Od Rayan CD Ishtar/Haru

..Gdy usłyszałem że Ishtar jest u Rutino bo poturbował ją bizon byłem przerażony!Czy ona jest cała?Czy się z tego wyliże!? - Myślałem.Więc pobiegłem szybko do niej.
- Ishtar! Ishtar! - krzyczałem - nic Ci nie jest?
- Nie! Nic mi nie jest! Ał! - wrzasnęła po chwili
- Ishtar!? Na pewno Ci coś jest! Przecież widzę! Co z twoją łapą?
- Złamana!Zadowolny!? Wiesz co mi jest! Idź już!
- Ale....
- Ale  Co?
- Nic już... - po chwili przyszedł jakiś wilk...
- Witaj Rutino... - odezwał się
- o Witaj Haru
- Haru? - wyszeptała cicho Ishtar
- Tak Ishtar to twój wybawca - uśmiechnęła się Rutino do niej, a ja słuchałem o czym oni gadają"Haru?To on ją uratował?!" - pomyślałem ze zdziwieniem
- Haru? - zapytała Ishtar
- Tak. To ja. - odpowiedział z uśmiechem
- To imię krążyło mi po głowie zanim się obudziłam
- Wiem.Bo przed tym jak zemdlałaś zapytałaś kim jestem, a kiedy położyłem Cię tu szepnąłem Ci do ucha moje imię
- Ooo...Naprawdę? Słodki jesteś - uśmiechnęła się do niego uroczo... - Chodź, usiąć tu,koło mnie... - wyszeptała - opowiesz mi o sobie
- Dobrze  - gdy oni flirtowali ze sobą ja czekałem przed jaskinią Rutino. Po trzech godzinach czekania w końcu wyszedł! Szybko złapałem go i zaciagnąłem do krzaków żeby Ishtar nie wiedziała że z nim rozmawiam
- Odczep się od niej! - powiedziałem stanowczo!
- Ale o co Ci chodzi?
- O Ishtar! - Powiedziałem nieco głośniej z gniewem w głosie.
- A co zazdrosny?!
- Tak!Nie!!- szybko zmieniłem odpowiedź
- Podoba Ci się? Co?Chłopie ona decyduje, a nie ty  - spojrzał na mnie z pogardą i zaczął sie śmiać - Chcesz ja to walcz!
- Co!?Ty się bawisz nią!
- Nie. Spodobała mi się nawet. Rayan spuść na luzzzz. po prostu...Ona nie jest Ciebie warta. hahaha - i zaczął odchodzić i się śmiać! ...ja wróciłem do swojej nory...położyłem się w wejściu, tak żeby widzieć księżyc...Patrzyłem i myślałem...Co ja zrobiłem...Napoczątku chciałem z nią być, a robie wszystko tak zeby z nią nie być...
- Tak! - krzyknąłem tak żeby nie obudzić pozostałych wilków! - Zrobię dla niej kolację! Wtedy ... - nie...ten drygi pomysł nie wypali...ale zrobie dla niej kolacje! i zasnąłem  z myślą czy ona mnie Kocha czy nie?

<jaka jest wasza wersja wydarzeń Ishtar? i Haru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.