niedziela, stycznia 13, 2013

Od Rayan'a CD Ishtar

....Coś albo ktoś uderzył mnie mocno w głowę....Obudziłem się na polanie...było już trochę ciemno...po chwili usłyszałem czyjś głos
- Rayan! - usłyszałem że to głos wadery więc pobiegłem w tym kierunku!Ujrzałem Blue!Dusił Ishtar!Zauwarzyłem że zemdlała! - Nie!Ishtar... - wyszeptałem... poczekałem niecałe pięć sekund na odpowiedni moment...i skoczyłem!Powaliłem Blue tak ze starcił przytomność...Podbiegłem do Ishtar
- Ishtar! Jesteś cała?  - po chwili sie przebudziła 
- Rayan?
- Tak?
- Dziękuje że tu jesteś...Rayan
- Tak?
- Rayan!
- Tak? o co chodzi?
- Rayan!Odwróć się!- krzyknęła 
Po chwili ujrzaęłm Blue z krwią na twarzy!
- Blue!Uspokój się!Dlaczego to robisz!
- Bo mi ją zabrałeś więc jak ja nie mogę jej mieć to ty i nikt inny też! - i skoczył na mnie z jadem w pazurze ale po chwili usłyszałem ryk lwa!
- Vitani! - krzyknąłem ona skoczyła na Blue i Rozszarpała go na strzępy!
- Dziękuje - odpowiedziałem
- Ishtar Żyjesz?
- Tak...
- Nie mogę dłużej czekać!
- Co? - zapytała ze zdziwieniem
- Ishtar? Czy chcesz być moją dziewczyną?

< i co Ishtar?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.