wtorek, stycznia 15, 2013

Od Criss CD Hatsuko

Szedłem sobie w kierunku mojej nory. Spostrzegłem się że idą za mną dwie wadery.Nie dosłownie za mną po prostu można powiedzieć że były na spacerze.Więc postanowiłem się z nimi przywitać.
- Witajcie dziewczyny
- O witaj - odpowiedziała jedna - jestem Ishtar a ty?
- Criss.A ty jak się nazywasz
- Hatsuko -odpowiedziała obojętnie
- Gdzie się wybieracie jak można wiedzieć? 
- A nad strumień - o ja też tam idę ale one za pewnie nie pójdą ze mną
- A może pójdziesz z nami?- Zapytała Ishtar
- Z przyjemnością - przez całą drogę żartowaliśmy i śmialiśmy się...Nadszedł już wieczór więc zapytałem się dziewczyn czy chcą do mnie wstąpić bo będę wyprawiał małą imprezę..
- i co przyjdziecie?
- Ja muszę pomyśleć ale chyba mogę nie przyjść bo wiesz obowiązki Aplhy
- a szkoda a ty?Hatsuko?
- yyy....
- Proszę - zapytałem ze słodkim uśmiechem.po chwili namysłu odpowiedziała
<i co Hatsuko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.