poniedziałek, stycznia 14, 2013

Od Ishtar cd. Rayana




 - Chcesz ze mną zamieszkać? - zapytał Rayan
 Troszkę byłam zdziwiona. Ale... Postanowiłam, że:
 - Tak. -nie mogłam przestać się uśmiechać. Wyszliśmy z wysokiej trawy, zeskoczyłam z jego grzbietu uważając na łapę. Rayan był zapewne zmęczony tą walką. Doszliśmy do nory i postanowiłam mu zrobić niespodziankę. W sumie od czego ma się żywioły? Po prostu poprosiłam Ziemię o to, by powiększyła norę. Teraz była wystarczająco duża. Bo czemu się męczyć, skoro mogę to poprawić w ten sposób. Czekałam żeby zobaczyć jego minę. 
 - Zdziwiony? - zapytałam

<Zdziwiony? :D >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.