czwartek, stycznia 10, 2013

Od Rayan CD Ishtar

-yyy wiesz...nasza przyjaźń na wyszy poziom..ee.... - nie wiedziałem co powiedzieć!No tak jak Tivani mnie
pocałowała to było coś innego... - Wiesz Ishtar...To było  coś innego...Tivani nie znałem dobrze...prawie wcale...a Ciebie znam...ulala...z parenaście lat..od szczeniecia....nie wiem czemu byłem tki spokojny jak mnie całowałaś....Nie wiem jak to opisać....
-...aha...ja też nie wiem jak to opisać że mnie tak poniosło.... - odpowidziała spokojnie i czule
- no.... - nie wiedziałem co powiedzieć


<masz coś jeszcze do powiedzenia?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.