czwartek, stycznia 10, 2013

Od Rayan CD Ishtar

- Witaj Ishtar - przywitałem się z waderą
- oo...witaj Rayan, już skończyliście rozmawiać?
- Tak...
- och...Jaki ładny naszyjnik?Od kogo?- Od Tivani na przeprosiny. Zaimponowała mi swoją postawą.Czasami jest urocza - uśmiechnąłem się czule patrząc na naszyjnik. 
- Aha
- Ale nie mógł bym być z nią...może kiedyś... a wiesz że na jutro Śnieżka ma termin porodu?
- Tak? - zapytała ze zdziwieniem - nie wiedziałam
- Będziemy wybierać wygląd,rasę i jedną moc
- o to fajnie! - uśmiechneła się czule 
- Ja to też bym chciał mnieć sczzeniaki ale to dopiero za parę lat...
- aaah.. - odpowiedziała i myślała o czymś
- a ogl. o czym chciałaś pogadać?


<  Ishtar?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.