czwartek, stycznia 10, 2013

Od Ishtar CD Tivani


 Kiedy czekałam na Rayana pomyślałam że powinnam opowiedzieć to wszystko Tivani. To by było wobec niej nieuczciwe. Prawda, jestem czasami wredna, ale nie jestem kłamczuchą. Postanowiłam do niej pójść.
 - Posłuchaj, Tivani... Ja nie wiem co ze mną i z Rayanem, ja nie wiem czy dalej jesteśmy przyjaciółmi... Bo dzisiaj... Noo...
 - Rozumiem - powiedziała wadera - tak czasami jest, że jeśli z kimś się długo przyjaźnisz to się czasami przeradza w coś więcej
 - Czułam się w obowiązku Ci to powiedzieć, bo jestem czasami złośliwa, ale nie jestem kłamczuchą. Bardzo jesteś zła? - zapytałam z winą w oczach - I uprzedzam że zaraz muszę wracać. Bardzo?

 <Jak bardzo się złościsz Tivani?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.