piątek, stycznia 11, 2013

Od Ishtar CD Rayan


 Po wczorajszym incydencie z Karibu byłam zmęczona, ale pomimo to obudziłam się w norze wypoczęta. I głodna. Poszłam coś upolować.  Zobaczyłam Rayana. Skradał się do jakiegoś młodego bizona. "Teraz ja się pobawię" - pomyślałam. Podkradłam się do wilka i zawołałam mu tuż przy uchu
 - Akuku!
 - Ishtar? - zawołał szeptem - co ty tu robisz?
 - Jestem, stoję, oddycham, i... Poluję! - i wyskoczyłam biegnąc do bizona. Polowanie udane. Troszkę się miotał, ale szybko z nim skończyłam. Potem podeszłam do Rayana i powiedziałam:
 - Teraz ja zabrałam Ci zwierza sprzed nosa - krzyknęłam radośnie

 <I co ty na to?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.