czwartek, stycznia 10, 2013

Od Hausen CD Tara

Popołódniu wyszłam na spacer żeby odsapnąć od Max'a.Pokłóciliśmy się o to że Max flirtuje z waderami które spotyka. "Czasami żałuje że go poznałam." - pomyślałam ale po chwili zaóważyłam że ktoś mnie obserwuje.Szybko skoczyłam na tego wilka!Okazało się że to jest wadera która chciała się zaprzyjaźnić
- ejjj!ejjj! uważaj! - krzykneła na mnie!
- To chyba ty uwarzaj!Czemu mnie obserwujesz!?!?
- Nie znam tu nikogo tylko jedna wadere chciałam sie zaprzyjaźnić!a ty kogoś znasz?
- Nie - odpowiedziałam ze smutkiem - wiesz co muszę się komuś wygadać
- spoko mi można wysztko powiedziedzieć nikomu nic ine powiem
- dziękuje - opowiedziałam jej o Max'ie i co mnie dręczy ona mnei pocieszyła i żartowaliśmy było fajnie!Czułam że mogę się z nią zaprzyjaźnić!
- Ejj?Tara?
- Tak?
- chcesz być moją przyjaciółką?

<i co Tara?Chcesz być moją przyjaciółką?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.