piątek, kwietnia 12, 2013

Od Zephyry


Orion i Azkaban stali się moimi najlepszymi kumplami. Prawie tylko ich znałam. Jeszcze tego Picalla. Ale nie był w moim typie. Pewnego razu, poszłam nad wodospad. Był akurat wieczór. Lubię noc. Jest tak romantycznie... A ja do tej pory nie znalazłam chłopaka. Mimo że Azkaban wpadł mi w oko, on pewnie woli Lady i Lady Shine... Nad wodospadem bardzo się zdumiałam. Siedział tam Azkaban zapatrzony w wodę. Podeszłam do niego od tyłu i przywołałam mojego kumpla z zaświatów. Poleciał przed niego i go wystraszył. Wilk aż jęknął. Wpadł do wody, a cień popchnął także mnie. Od razu go wycofałam z planu. Obróciłam się do Azkabana.
- Cześć. Przepraszam za to... No wiesz...
<Azkaban dokończ proszę.>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.