czwartek, kwietnia 04, 2013

Od Zephyry

Mój pierwszy dzień pobytu w watasze szybko minął. Poznałam wielu nowych członków. Trochę spodobał mi się Azkaban. Wieczorem postanowiłam iść do lasu. Dla mnie to ulubiona pora. Jestem wilkiem nocy, a nie dnia. No więc tak szłam i szłam śpiewając. Nagle potknęłam się o korzeń, a w krzakach zobaczyłam ciemny kształt. Nie rozpoznawałam go. Nie widziałam tego czegoś wcześniej. Skupiłam swój umysł, a wokół mnie zaczęły tworzyć się ciemne fale. Osobnik wyszedł a moje kręgi przygwoździły go do drzewa.
Niech jakiś samiec dokończy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.