czwartek, kwietnia 18, 2013

Od Toli

Siedziałam nad wodospadem. Po chwili przyszła do mnie Ishtar. 
- Dawno się nie widziałyśmy.
- No tak. Od kąd jesteś z Shiru - usiadła koło mnie
- Tak wiem.... Wiem że myślisz że jestem okropna bo odebrałam Sweet chłopaka, no ale...ja go naprawdę kocham... - nie odzywała się więc zmieniłam temat. - zaśpiewamy? - spojrzała na mnie. Przekazałam jej w telepatii słowa piosenki. Pokiwała tylko głową i zaczęłyśmy śpiewać.

Po skończeniu jakaś nieznana wadera podeszła do nas i zaczęła rozmowę.

<Kto dokończy?Ishtar?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.