sobota, kwietnia 13, 2013

Od Toli CD. Shiru

Shiru przyleciał na Szafirze i powiedział ze chce ze mną być.Po prostu mi to wykrzyczał! 
- Kocham Ciebie i tylko ciebie! Chcesz być moją partnerką? - zdziwiłam się strasznie
- Tak! - rzuciłam mu się na szyję i pocałowałam - a co z Sweet? - rzuciłam mu spojrzenie.
- No...zerwałem. nie kocham jej.Kocham Ciebie! Wiem że popełniłem błąd wybierając ją - spojrzałam na niego
- Kocham Cię - przytuliłam się.
- Chodźmy do domu
- Ale którego?
- Do mojego. - powiedział i polecieliśmy z Szafirem.
* w norze Shiru *
Położyliśmy się spać. Śniło mi się ta historyjka:
Znalazłam swojego Romea ale nie wiem dlaczego właśnie to mi się śniło. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.