sobota, kwietnia 13, 2013

Od Toli cd. Ishtar & Thera

- No smutne...ale jesteś z nim. a ja? Nigdy z nim nie będę z Shiru...
- Och Tola. Będą lepsi - wspierała mnie Ishtar
- No przecież ci mówiłam! Walcz o niego!! - upierała się ruda wadera
- Thera! - po raz setny Ishtar zwróciła jej uwagę
- Niech walczy o miłość! Ja nie walczyłam i zobacz jak jest... Niech walczy! Co Sweet dla niego zrobiła? Nic! A Tola! Gdyby nie ona on by spadł z ogromnej wysokości, a tak to tylko się poobijał! Weź no...Walcz o niego!- po słowach Thery, Ishtar powiedziała

<Ishtar?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.