niedziela, kwietnia 14, 2013

Od Sweet "Nienawidzę gnojka" ; "Wpis z pamiętnika"

 14.04.2013r.

Jak mógł mnie zostawić? Tchórz! Miał być mój! Nie jej! Ona nie zasłużyła. Co sobie myśli.. Tak się pojawiła i mi go zabierze? Grr.... Jestem teraz tak przepełniona złością jak nigdy dotąd. Czas na zemstę. Ale co mi po niej? W sumie... Moje uczucia wyschły jak woda na pustyni. W najbliższym czasie zamierzam odejść. I nic mi w tym nie przeszkodzi. Ani nikt. Nigdy. Zawsze robiłam to co chcę. I teraz też tak będzie. Czas na krwawą zemstę po której odejdę w spokoju. Ale to nie dzisiaj. Dzisiaj muszę zabrać swoje rzeczy i wprowadzić się z powrotem do starej nory mamy. Dzisiaj muszę sobie to tylko przemyśleć. Dobrze.

Po zapisaniu kolejnej strony wiedziałam... Wiedziałam że nie odpuszczę. I dostaną za swoje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.