sobota, kwietnia 13, 2013

Od Shiru cd. Blacksweet


Ja nie mogłem. Nie lubię kłótni basior na basiora. Ale wadera to już ina sprawa. Powiedziałem:
- Nie potrafię wybrać między wami
- Ale musisz !- krzyknęły obie wadery
- Obie jesteście wyjątkowe, ty Sweet kochałaś mnie od zawsze, a ty Toli uratowałaś mnie
- Czyli którą ?- powiedziały obie
- Nie potrafię chciałbym, ale nie potrafię
Powiedziałem do Toli:
- Spotkamy się później, okej?
- Okej
- A ja?- zapytała Sweet
- Ty Sweet chodź na spacer
- Okej
*Na spacerze*
- To kogo wolisz? Mnie czy ją?
- Przecież ci mówię, że nie potrafię wybrać
Sweet chciała zawrócić i pójść, ale ją zatrzymałem. Sweet powiedziała:

<Sweet?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.