poniedziałek, kwietnia 01, 2013

Od Rosy cd. Kori


Od Rosy cd Kori
-ała-krzyknełam
-co się stało Rosa?-spytał Hero
-coś wbiło mi się w łape zobacz
-co jest!-powiedzieli Kori, Kastiel i Shanel
-coś wbiło się w łape Rosy nie wiem co-powiedział Hero
-daj zobaczyć-powiedziała Shanel i obejrzała łapę
-nic ci chyba nie jest! no nie?-powiedział Kastiel
-strasznie boli-powiedziałam
-nigdy czegoś takiego nie widziałem-powiedzial Kori
-noli cię bardzo mocno?-spytała Shanel
-okropnie boli ał-powiedziałam
-zaprowadze cię do rodziców-powiedział Hero
-dobrze ał-powiedziałam z bólem
A więc Hero zaprowadził mnie do rodziców i powiedziałam
-tato coś wbiło mi się w łape i strasznie boli
-pokarz Rosa-powiedział tata i dodał
-nigdy czegoś takiego nie widziałem a ty Charli?
-Hmmmmmmm nie wiem co to jest? może lepiej zanieść cię do Rutiny?-spytała mama
-nie poradze sobie jestem silna ał-powiedziałam

<Tato co będzie z moją łapą?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.