poniedziałek, kwietnia 01, 2013

Od Aquy

Tak sobie rozmyślałam... Tyle par już ma szczenięta... Dlaczego by go nie zapytać? Night Howl, mój partner, spał sobie w najlepsze. Spojrzałam na basiora - nic się nie zmienił. Jakby na jakiś znak wstał. Czy on ma jakiś czujnik? Zawsze się budzi akurat wtedy, kiedy ja. 
- Skarbie, mogę Cię o coś zapytać?
- Tak?
- Czy myślisz że nasz związek jest wystarczająco dojrzały na szczenięta? Jeśli nie to nie ma sprawy... Ale chciałabym wiedzieć. I ile szczeniąt wymarzyłbyś sobie? - zapytałam z uśmiechem

<Howl? Jeśli nie chciałbyś pisać to mogę poprosić Ishtar żebyśmy mieli tylko jedno szczenię...>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.