piątek, stycznia 11, 2013

Od Vitani "Jak tu trafiłam"

Jestem Lwem wędrownym.Nigdzie nie zatrzymuje się na długo.Chce opowiedzieć wam moją historie jak tu trafiłam.To było tak;
Wędrowałam przez polanę,nie wiedziałam, że to polana Błękitnego Wodospadu.Zaóważyłam że ktoś mnie śledzi.Odwróciłam się gwałtownie i rzuciłam z pazurami na niego!
- grrrraaaaa!
- aaaa!Spokojnie!Spokojnie! - wykrzyknął
- Czemu mnie śledzisz!grrr!
- Spokojnie!Spokojnie mówię!Mam na imię Haru.Jestem zwiadowcą!
- i co z tego!?że jesteś zwiadowcą?
- No bo jesteś na terenie Błękitnego Wodospadu, i musiałem wiedzieć co ty chcesz tu robić... - i nie zdązył dokończyć
- cicho!
- no...
- przymknij się! - słyszałam czyjeś kroki zeszłam z wilka - wyjdź!Pokaż się!
- Lew?Tutaj?
- Ta lew...jestem lwem wędrownym...
- Ja jestem Rayan i jestem Alphą w tej watasze o której mówił Haru...Haru idź do robić zwiady dalej
- Czekaj - powiedziałam do Haru - przepraszam za tamto - dodałam
- Nic się nie stało - mówiąc to Haru odchodził
- a ty..
- Rayan jestem
- a ty...Rayan'ie jak się tu znalazłeś?
- Wyczułem że Haru idzie do obcego i możesz mu coś zrobić więc wyruszyłem...
- Masz dar? - tak ja więszość niektórych wilków.A ty jesteś magicznym lwem.Prawda?
- Prawda ale ja nie mam daru albo jak wy to mówicie mocy
- chcesz doączyć do naszej watahy?
- yyy??
- potrzebójemy wojowników do obrony czuje coś że zbliżają się kłopoty a potrzebójemy wojowników.
- Dobrze...ale po tym odchodzę....
- dobrze..
- albo jak mnei ktoś wezwie
- spoko,spoko

I tak dołączyłam do watahy błękitnego wodospadu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.