czwartek, stycznia 10, 2013

Od Rayan CD Ishtar

- Wiesz co Ishtar?
- hmmm?
- Nie wiem czy jesteśmy bratnimi duszami - spojrzałem  na piękny zachód słońca - ale wiem że nic nie przełamie naszej przyjaźni!Nic ani nikt! - uśmiechnąłem się do niej - Prawda? - zapytałem czekając niecierpliwie na odpowiedz
- Prawda - powiedziała z fałszywym uśmiechem...za uwarzyłem że się ze mną nie zgadza
- Ishtar?
- Tak? -zapytał zdziwiona
- Co ja bym bez Ciebie zrobił.- powiedziałem z uśmiechem na twarzy,wpatrując się  w zachód słońca i obejmując Ishtar łapą


<chcesz coś dodać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.