poniedziałek, kwietnia 15, 2013

Towarzysz i Opowiadanie Od Lady "Ashira"



 Szłam sobie przez las. Postanowiłam odwiedzić Rutinę. Dawno jej niewidziałam. Weszłam do jaskini i przywitałam się z szamanką.
 - Cześć, Rutina.
 - Cześć, Lady. Co cie do mnie sprowadza? - uśmiechnęła się
 - Nie, nic. Tak tylko przyszłam Cie odwiedzić. A co Ty właściwie robisz?
 - Znalazłam małego tygrysa... chyba coś mu się stało w łapę... potrzebuje kogos kto by sie nim zaopikował
 - Ja moge sie zaopiekować! - powiedziałam uradowana
 - Okej. Proszę - dała mi go na ręce - musisz codziennie do mnie z nim przychodzic,żeby wyleczyc ta łpę
 - No dobra. A moge go zatrzymać?
 - Oczywiście - uśmiechnęła się
 - No to ja juz lęcę bo mam jeszcze kilka spraw To pa
 - Do jutra - odpowiedziała Rutina



 
 Imię: Ashira
 Wiek: 2 miesiące
 Płeć: Samica
 Rodzaj: Zwykły
 Rasa: Tygrys
 Moce: Uzdrowicielskie łzy, niewidzialność, kiedy jest zdenerwowany w kłach ma jad, w jego oczach można zobaczyć przyszłość (tylko w niektórych sytuacjach)
 Właściciel: Lady

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.