sobota, kwietnia 13, 2013

Od Ishtar cd. Toli & Thery

- Thero.. Nie rozumiesz tego. Nie rozumiesz wielu rzeczy... Tolo... Wiesz że Sweet przeżyła to samo co Ty?
- Jak? - zapytała
- Ona też była zakochana w Shiru... Ale on wybrał Karis. A Karis odeszła i złamała mu serce. Później Shiru ignorował Sweetie... Szkoda dziewczyny. Ostatnio odeszła jaj matka, i widzę że Sweet ma ochotę iść do niej bo.. No cóż, z reguły jest raczej strachliwa...I nie mieszajcie mnie do tego, nie każcie mi doradzać, wybierać. Tola to przyjaciółka, Sweet to moja siostrzenica... Same wybierzcie. To nie moja sprawa. - powiedziałam i usiadłam słuchając co one mówią

<Thera? Kanzas? Piszcie o czym gadałyście :)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.