poniedziałek, maja 13, 2013

Od Tabity cd. Foxy

Foxia prawie pocałowała mojego brata! Fuj... Muszę jakoś odwrócić od niej uwagę... (ale przyznam że to było komiczne hi hi ;))
- Ejj, wyluzka, jest okej - powiedziałam i puściłam oczko. Teraz się na mnie gapili... A co mi tam, popisówa XD
 
- Ty śpiewasz? - zapytała Foxia
- Noo.. Trochę.. Wiesz, nawet ten mój zjeb**y brat śpiewa...
- Nie śpiewam, rapuję idiotko - odciął się Killer
- Jak masz się odcinać to chociaż wysil się i pomyśl co odpowiedzieć - mówiłam zażenowana
- Myślę na pewno więcej od Ciebie...
Po chwili wtrąciła się Foxia

<Foxiu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.