wtorek, maja 14, 2013

Od Foxy cd Tabity



Trochę mnie zamurowało gdy Tabcia zaczęła śpiewać.
- Ty śpiewasz? - zapytałam zdumiona.
- Noo.. Trochę.. Wiesz, nawet ten mój zjeb**y brat śpiewa...
- Nie śpiewam, rapuję idiotko - odciął się Killer
- Jak masz się odcinać to chociaż wysil się i pomyśl co odpowiedzieć - mówiła zażenowana (jak ja kocham ta minę Tabci :3)
- Myślę na pewno więcej od Ciebie...
- Cicho, zamknąć się. - zarządziłam władczo. - Teraz ja odwalam popisówę.


Gdy skończyłam podeszła do mnie Tabcia i obie zarzuciłyśmy grzywkami żeby pokazać naszą wyższość (XD).
- No i co? - zapytała wyzywająca Tabcia.
- Może teraz ty coś... zaśpiewasz? - przewróciłam oczami żeby pokazać jak wątpię w jego wokal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.