sobota, maja 25, 2013

Od Ellie "Na imprezie"

Poszliśmy z Picallem na tą imprezę. Było świetnie...
- Picallo? - zapytałam odrobinę nieśmiało
- Tak?
- Mógłybś mi jeszcze trochę nalać? - wskazałam na pusty kieliszek
- Jasne - powiedział. Gdy wrócił dodał - Teraz mam być twoim chłopcem na posyłki? - zapytał półżartem
- Nie, ale było miło - powiedziałam i oddałam się całkowitemu szaleństwu tego wieczoru. Wirowało mi w głowie od świateł i głośnej muzyki. Miło było odpocząć od nudnych obowiązków dziecka alph. Miło było odpocząć od brata. Od wszystkiego. Zaczęłam się w końcu zastanawiać na czymś co nie dawało mi spokoju od dłużeszgo czasu
- Picallo.. Nie miałbyś nic przeciwko zostaniu ojcem? Nie mówię że teraz.

<Picallo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.