czwartek, maja 30, 2013

Od Megan cd. Blood

- A może dasz się zaprosić na jakiś spacer? - spytał Blood
- Jasne - odpowiedziałam z uśmiechem - a gdzie?
- No wiesz, jestem tu nowy, więc może mnie oprowadzisz? - zaproponował
- Hmm... Okej. Chodź najpierw nad wodospad. Tam jest najładniej
- Skoro tak mówisz - zaśmiał się
*Nad wodospadem*
- A nie mówiłam? - spytałam pół żartem
- Noo. Miałaś racje. Może zatrzymamy się tutaj przez chwilę?
- Nie zaszkodzi - mrugnęłam do niego okiem
Po jakimś czasie poszliśmy dalej.
- Gdzie teraz? - spytał Blood
- Najpierw nad wodopój, potem na łąkę i do zakątka za... nad Magiczny wodospad
- Mówiłaś coś o jakimś zakątku? - spytał
- Tak... O magicznym wodospadzie. Jest też zwany... Zakątkiem zakochanych
- Acha. No to idziemy?
- Tak, tak. Idziemy - powiedziałam z uśmiechem
Po oprowadzeniu Blooda Powiedziałam:
- Muszę juz wracać do domu.
Blood zatrzymał mnie i powiedział:
<Blood?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.