środa, maja 22, 2013

Od Lady cd. Sweet


Pewnego dnia siedziałam sobie w norze. Był pochmurny i deszczowy dzień. Ciągle myślałam o Goldenie... W końcu wpadłam na pomysł, żeby zmienic trochę wygląd... Wybrałam się do nory Sweet..
- Cześc. Nie przeszkadzam? - spytałam wchodząc do środka
- Cześć. Nie przeszkadzasz. Wejdź. Co Cię do mnie sprowadza?
- Przyszłam, bo chcę zmienić wygląd... Bo wiesz, poznałam takiego fajnego Goldena i...
- Rozumiem. Ja też poznałam Dimitra. - powiedziała zamyślona
- Pasujecie do siebie ^^
- Dzięki, Lady. A masz może jakieś propozycje co do Twojego nowego wyglądu? - spytała z uśmiechem Sweet
- Oddaję się w Twoje ręce - i obie zaczęłyśmy się śmiać. Nawet nie wiem czemu... XD
<Sweet?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.