środa, maja 22, 2013

Od Megan cd. Ino


Szłam przez las. Nagle spotkałam jakiegoś basiora.
- Hej. - przywitał się
- Hej. Nie znamy się chyba. - odparłam.
- No nie. Ale zaraz się poznamy - zażartował - jestem Ino
- A ja Megan - odwzajemniłam jego uśmiech.
- Może się przejdziemy?
- Albo pójdziemy do mojej nory na kolację i może na film? - puściłam do niego oczko
- Wiesz... Skoro nalegasz - i uśmiechnął się szeroko
*W mojej norze*
- Ładnie tu masz - powiedział wchodząc do środka
- Dzięki. Sama urządzałam ^^ To chodźmy do kuchni. Zrobię jakąś dobrą kolację.
Poszliśmy do kuchni. Kiedy skończyłam robić jedzenie usiedliśmy i jedliśmy. Po kolacji poszliśmy do salonu, żeby obejrzeć film. Po krótkiej chwili powiedziałam:
- Wiesz, słyszłam, że szykuje się jakaś impreza... A ja jeszcze nie mam partnera, więc... może chciałbyś pójść ze mną na tą imprezę?
<Ino? Tylko nie łam mojego serduszka XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.