czwartek, maja 30, 2013

Od Bloodspill

Biegłam przed siebie gdy uderzyłam w kogoś.
- Uważaj idioto jak chodzisz ! - wydarłam morde
- Eeeee nie musze. Jestem u siebie - powiedział wilk
- Tak w ogóle kto ty ?
- A ty przystojniaku ?
- KU*WA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JESTEM WADERĄ !!!!!!!!!!!!!!! - wydarłam się
- sorry, Kanzas jestem
- Eche i co ?
- nic
- No gdzie jestem ?! - myślałam że zaraz ją rozszarpie
- W Watasze Błękitnego Wodospadu
- Echem...... Czyli gdzie ?
- W watasze
- Aha... Swiftkill znasz ?
- Jest na imprezie
- Jakiej imprezie ?
- Tamtej - wskazała na nore
- To do niezobaczenia - pobiegłam do nory
W norze zobaczyłam jakiegoś basiora i Swift ! Pobiegłam do niej i przytuliłyśmy się :3
- Swift !
- Blood !
- Kto to ? - spojżałam na basiora. Był nawet, nawet, ale nie mój styl.


<Caspian ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.