środa, maja 22, 2013

Od Lukas'a

Poszedłem nad wodospad. Tam zobaczyłem grupke szczeniąt w moim wieku. podeszłem bliżej i zobaczyłem cudowna waderę...
- Cześć - powiedziałem podchodząc do nich
- A Ty to kto? - spytał któryś z nich
- Ku*** - powiedziałem pod nosem - Lukas. A co?
- uu... ktos się zdenerwował - zaśmiała się jedna z wader
- Odczep sie! powiedziałem coraz bardziej poirytowany
- A tak w ogóle to jestem Tabita. To jest mój brat Killer, a to moja przyszywana siostra Foxy i jej brat James. A to Keien.
- Aaaha. A co wy tam macie? - pokazałem na komórkę
- Słyszałeś o Pusi? I Alekeju?
- No, nawet ich dzisiaj spotkałem jak szli razem gdzieś. Słyszłem tylko kawałek rozmowy: "Czy poszłabyś ze mną?"
- Chłopak ma charakter - powiedziała Tabita do Foxy - bo ona i...
- Nie mów mu! - krzyknął którys z basiorów
- Niech wie jak najwięcej osób - wtrąciła Foxy
I Tabita pokazała mi zdjęcie i opowiedziała historię.
<Dokończy ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.