sobota, maja 25, 2013

Od Szanel "Impreza" cd Ramzes



Pół godziny przed imprezą (tak jak się umówliśmy) przed moją norą stał Ramzes. Poszłam do niego i powiedziałam:
- Cześc. Chodź. Musisz mi w czymś pomóc - i puściłam do niego oko
- Hej Szanel. No dobra - i uśmiechnął się do mnie
Weszliśmy do nory i poszliśmy do mojego pokoju. Lady nie było w domu, więc miałam spokój.
- Patrz, to są moje dwie ulubione sukenki. Którą mam wybrac? - i pokazałam na sukienki:
Sukienka Nr1.

http://i4.dobramama.pl/c0609a6f48d09eb01f506deee771ca4f/sliczna-mietowa-sukienka.jpg
i Nr2.

http://i.pinger.pl/pgr115/e2c5affa00281e744e417e3a/212504.jpg
- Która lepsza? - spytałam
- Nr
- No to ja ide do łazienki sie przebrac. Poczekaj tu. Zaraz wracam.
Przyszłam do pokoju
- Już późno. Chodź, bo się spóźnimy - i trzymając za łapę Ramzesa pobiegłam na imprezę.
- No, nareszcie jesteśmy - i uśmiechnęłam się do niego
- Zatańczysz? - sp[ytał Ramzes
- No jasne - i zaczęliśmy tańczyc.
Potem już miałam ochotę się czegoś napic. W końcu to jest impreza. Musiałam wypic przynajmniej jednego drinka.
- Napijemy się czegoś? - spytałam
- Dobra. A co chcesz?
- Mam ochotę na Mojito
- No okej. Zaraz wróce. - uśmiechnął się do mnie
Gdy wrócił trzymał mojego ulubionego drinka XD.

Potem pocałowałam Ramzesa. Mojito dodało mi odwagi. Ramzes spojrzał na mnie i powiedził:
<Ramzes?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.