sobota, maja 25, 2013

Od Blue Cd. Tehra "Impreza'


 Na imprezie spytałem Thery:
 - Zatańczysz?
 - Pewnie - powiedziała z uśmiechem
 Po tańcu zwróciłem się ponownie do niej:
 - A może teraz drink? - i uśmiechnąłem się do niej
 - No dobra. A jaki? 
 - Myślałem nad Tequila Sunrise, ale może by też Pinacolada. Ty wybierasz 
 - No to może... najpierw Pinacolada, a potem Tequila Sunrise? - i mrugnęła do mnie okiem
 - Może byc - i uśmiechnąłem się szeroko. Czułem, że będziemy się świetnie razem bawic całą noc. Oczywiście jeśli ona będzie tego chciała.
 Najpierw wypiliśmy Pinacoladę, tak jak zaplanowaliśmy;

 A potem Tequilę Sunrise;

 Świetnie się z nią bawiłem. Po wypiciu dwóch drinków Thera spojrała na mnie i powiedziała:
 <Thera?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.