poniedziałek, maja 20, 2013

Od Capricji cd. Blacksweet




Siedziałam sobie w norze kiedy odwiedziła mnie Sweet. Minę miała rozmarzoną - od razu wiedziałam co się święci. Za dobrze ją znam. Nie byłam więc zdziwiona gdy wypaliła:
- Capi, co myślisz o Dimitrze?
- Wiesz, nie rozmawiałam z nim. Ale Foxia da ci szczegółowy opis - uśmiechnęłam się i dodałam wytłumaczająco - Miała z nim jakąś zwadę więc ta dwójkę nie można nazwać przyjaciółmi.
- A ja go lubię. Chyba pójdę z nim na tę imprezę w piątek.... a swoją drogą ty masz kogoś na oku?
- Nie... - zaśmiałam się - Nikt mi nie dorównuje. Zresztą kto by chciał waderę z dwójką szczeniaków i niezłym charakterkiem?

<Sweet? Masz dla mnie jakieś propozycje? XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.