poniedziałek, maja 20, 2013

Od Anniki CD. Foxy

- Ojoj zobaczcie, ta mała potrafi przeklinać - zrobiła krótką przerwę - Czujesz się już dowartościowana?
- Tak. Żebyś wiedziała. - zaśmiałam się lekko poirytowana
- Widzę że nowa. Jak się nazywasz młoda?
- Po pierwsze nie jestem młoda, a po drugie jestem Annika, a wy? - spojrzałam na resztę grupy.
- Ja jestem Foxy, to jest mój brat James i siostra Tabita. A Killer to brat Tabity.
- Brat Tabiaty? A nie też twój? - zdziwiłam się
- Długa historia. - odezwała się Tabita.
- Dobra. Jak chcesz. - rzuciłam głową w tył. 

<chce ktoś coś dodać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.