piątek, maja 24, 2013

Od Kanzas CD. Golden

...Biegłam. Coraz szybciej biegłam! Nie mogłam się zatrzymać bo by mnie złapał! Uciekałam. Moje życie zależało o tego czy starczy mi sił! Biegłam i biegłam. Droga nie miała końca, a on był coraz bliżej! Skoczył i powalił mnie na ziemię! Serce zaczęło mi bić mocniej i szybciej. Zaczęli wszędzie się pojawiać! Już mnie mają! Już nie ma dla mnie ratunku!  Zbliżył swoje kły i...
           - Aaaa! Nie!! - krzyknęłam gdy się rozbudzałam. Obejrzałam otoczenie w którym się znajdowałam. To była moja nora, a na dworze było już jasno. Spojrzałam na zegarek - 6:40 dopiero? - zdziwiłam się i wyszłam z nory. Trafiłam na plażę. Ku mojemu zdziwieniu był tam jeszcze jeden wilk.
- Golden?

<dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.