poniedziałek, maja 20, 2013

Od Blacksweet cd. Capricji

- Nie... - zaśmiała się - Nikt mi nie dorównuje. Zresztą kto by chciał waderę z dwójką szczeniaków i niezłym charakterkiem?
- No nie martw się... Wiesz, ja jestem nielepsza a na początku chciał mnie Shiru, później Matt..
- Właśnie, gdzie jest Matt? To Tw. partner
- Odszedł ze swoją siostrzyczką - parsknęłam - taki sam tchórz jak Shiru
- To dlaczego go chciałaś? - zapytała
- No bo był ładny - mrugnęłam - teraz tego błędu nie powtórzę. Wiesz, ja się bawię basiorami.. Teraz się pobawię Dimitrem. Chyba że zaiskrzy.. 
- Zaiskrzy - stwierdziła i puściła oczko
- Taa... kto zechce waderę chorą psychicznie? I z dwójką szczeniąt? Która nie wie sama co robi?

<Capricja? :*>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.