niedziela, maja 19, 2013

Od Sweet cd. Dimitra

- Nie.. zaproszę Cię na herbatę.. masz ochotę? - ciągnęłam wpatrując sie mi prosto w oczy
- Yyy..na herbatę? To miłe. Dzięki. Mogę iść. - uśmiechnął się. - a tak na marginesie. Jak sie nazywasz?
- Blacksweet. Sweet. - odwzajemniłam jego uśmiech i ruszyłam do domu.
* W domu *
- Chole*a - powiedziałam cicho
- Coś mówiłaś? - zapytał basior
- Nie, nic.. zabrakło mi herbaty... - uśmiechnęłam się przepraszająco
- Nic się nie stało  - powiedził z uśmiechem
- No to... co teraz ? - zapytałam

<Dimitr?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.