poniedziałek, maja 20, 2013

Od Killera cd. Foxy

Po tym jak Foxy zaczęła się drzeć jak stare prześcieradło i mnie walnęła - nie tak mocno jak myślała, nawet nie mam siniaka XD - powiedziałem
- Kotek.. nie wkur**aj się, ja mam niespodziankę
- Pokazuj no! - ryknęła
- James, przytrzymaj ją - powiedziałem. James przytrzymał Foxy i odpychał Tabitę. Ja w tym czasie pocałowałem Foxy(pamiętać że Foxy to nie siostra Killera! On jest synem Matta, jego siostra to Tabita, Fox nie ^^). Zaczęła pluć i drapać (XD). Zgodnie z umową pokazałem zdjęcie

http://zapodaj.net/images/82992dc356f1f.jpg 
- No i co? Warto było? - zapytałem wściekłej wadery

<Foxy? XDD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.