niedziela, maja 19, 2013

Od Dimitr'a CD. Sweet

- A Ty to kto? - zapytała wadera
- Dimitr. Ten nowy.. kojarzysz?
- Jasne że kojarzę, Foxy opowiadała że się nad Tobą pastwiła
Skrzywiłem się
- A więc co? Co teraz? Zrobisz to samo? - zapytałem 
- Nie.. zaproszę Cię na herbatę.. masz ochotę? - ciągnęła wpatrując sie mi prosto w oczy
- Yyy..na herbatę? To miłe. Dzięki. Mogę iść. - uśmiechnąłem się. - a tak na marginesie. Jak sie nazywasz?
- BlackSweet. Sweet. - odwzajemniła mój uśmiech i ruszyła przed siebie, a ja za nią.

<dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.