poniedziałek, maja 20, 2013

Od Aliss cd. Gabriel




- Nie ! Poradze sobie sama !
- No to pa
- Narazie! I nie wracaj. Nie chce już cię znać ! - wykrzyknełam odbiegając od tego idioty.
Weszłam do nory i pogrążyłam się w łzach. To nie moja wina że jestem taka, a nie inna. Nikt mnie nie lubi! Nikt mnie nie kocha! A czemu ?! Bo myślą o mnie jak o jakiejś flirciarce która flirtuje z każdym. Ja taka nie jestem. Chce żeby w końcu znaleść sobie swojego księcia. Nie koniecznie na białym koniu. Ale kogoś kto mnie pokocha. Tak naprawde. Nie na niby. Jak każdy. Nagle do mojej nory wszedł ten idiota Gabriel.
- Czego chcesz idioto ?!


<Gariel ? A ja myślałam że jesteś inny>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.