poniedziałek, maja 20, 2013

Od Sweet cd. Dimitra

- Nie wiem. A może wybierzemy sie na spacer? Ładna pogoda dziś. 
- Posprzątałam szklanki i zaczęłam definitywnie zarywać do Dimitra
- Noom.. wspólny spacerek.. do takiego ładnego zakątka (powiedziałam mając na myśli zakątek zakochanych) Przy okazji zaczęłam iść tak blisko basiora że się o niego prawie ocierałam
- Okej - powiedział krótko
Podczas naszego spaceru nastąpiła taka oto rozmowa
- Emm.. Dimitr - mówiłam - jaa... no ostatnio mnie zostawił partner....
- To smutne
- No tak.. Najpierw jeden, potem drugi...
- Przykro mi - powiedział zdawkowo
- I wiesz.. ja teraz jestem sama - zrobiłam smutną minkę - I szukam towarzystwa na imprezę.. Słyszałam że dziś wieczorem impreza...

<Dimitr? XD Tylko weź się nie obrażaj, wiesz, Sweet ma zrytą psychikę ;) Look w jej charakter>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.